Alla inlägg den 22 april 2009

Av Jennie Karlsson - 22 april 2009 11:48

Drama, drama, drama... Är det det som man dras till lättast? För oftast är det just drama, som visas mest på tv, om man nu ska ta upp mitt populära beroendeframkallning, det vill säga serier.

The Hills, var jag helt besatt av för någon månad sen. Tills just den säsongen tog slut. Ahh, p a n i k  ? Svar ja! Mitt dåvarande lugnande medel varje morgon hade tagit slut. Nu är det tillbaka igen, men dom släpper ett avsnitt i taget. Frustration, ja! Nu sitter man och stirrar in i skärmen på mtv's hemsida och hoppas förtvivlat att ännu ett nytt avsnitt ska dyka upp. Men icke..

Vad ska man göra med dessa serier?


Jag har redan brutit dagens löfte om att stiga upp tidigt och tvätta bilen. Det är som att ligga på rygg på en matta av nålar, och tänka att nu, nu borde jag gå upp. Men höjdpunkten av lathet smyger fram, och tycker snart, snart, om några dagar...

Kanske man borde ta tag i sitt samvete och röra på påkarna i alla fall och göra någon nytta? Ja, kanske... solen skiner ju faktiskt ute.


Folk.. Valborg, vad händer då?:)

Ovido - Quiz & Flashcards