Alla inlägg under mars 2008

Av Jennie Karlsson - 31 mars 2008 20:14

Har varit helt slut denna dag. Men ändå skulle jag dra mig till motiva hade jag bestämt mig för. Det var planerat att köra två pass. Spinning och Bodypump, men eftersom dom hade ändrat schemat så fick det bli enbart spinning, och dessutom på nivå 2 !!! Usch, jag trodde ju att jag skulle avlida. Har ju inte tränat på ett tag nu.

Sen köra på som tusan nu efter påsk och allt godis i magen. nehe du, det klarade inte lilla Jennie av. Fick håll nästan direkt. Trodde jag skulle gå efter halva passet. Men serru, det gjorde hon inte! Jag kämpa

de

 minsann på in i det sista. Fastän att det var riktigt kämpigt !

Trodde inte att jag skulle klara det. Men jovisst, när envisheten sätter fart så ;)


Nu är det Anna Pihl. Blir att ta en titt på det nu :)

Av Jennie Karlsson - 31 mars 2008 12:45

Usch fy och blä för denna dag. Egentligen har den ju knappt börjat, men hittils har den varit sådär. Huvudvärk och dåligt flyt på körskolan idag. Var ju som sagt stadskörning denna gång, men idag krabbade det lite med dragläget i uppåtluten. Fasen alltså jag blev så arg på mig själv! Ingenting gick som det skulle tyckte jag. Men det är bara att fortsätta att träna på körningen helt enkelt, alla har ju sina dagar.

Härlig och solig vårdag annars. Solen skiner och steker mot kinderna. Fast ändå ska Jennie sova en stund nu, dundertrött verkligen. Kan ju knappt stå på benen. Tog nog en del på krafterna den här körlektionen.


God middag !

Av Jennie Karlsson - 30 mars 2008 14:51

Ja jisses, nu har man minsann dansat järnet här hemma! Gick superbra, skulle som sagt komma på nya steg till en lugn dans. Kom på en hel del steg med med min systers hjälp. Vi var väldigt kreativa tillsammans, och hon är ju så otroligt rolig med så man skrattar ju ihjäl sig på samma gång xD haha. Sen skulle jag försöka lära henne att röra på höfterna. Ja halle da, vad ska man säga ! Finns inte så mycket att säga, bara att skratta så att tårarna rinner. Vissa har ju inte den förmågan att röra på höfterna om man säger så ;P Tack för en underbar eftermiddag syster !<3


Nu är bara frågan till alla i projektet. Går ni med på om vi använder oss av en tjej och två killar i den lugna dansen? Det kan nog bli ascoolt ! ;)


See yaa !

Av Jennie Karlsson - 30 mars 2008 12:14

Uppe med tuppen denna morgon. Vaknade redan vid 9-tiden. Tänkte först att man skulle ta en uppfriskande joggingtur. Men mitt lata sinne sa nej :P haha.


Nu har jag dessutom hunnit med att köra en runda med pappa. Blev att köra en runda i Siggarp. Det gick fint faktiskt :) Känner att det går framåt med körningen nu, och blir bara mer och mer taggad att ta körkort. Skitskoj, wiie :D!


Blir en lugn dag annars idag. Ska nog ta tag i böckerna en stund, sen daaansa! Måste komma på steg nu till den lugna låten. Annars får jag ju panik. Bugg senare ikväll, skoj skoj :D


Ha en underbart solig dag :)

Av Jennie Karlsson - 29 mars 2008 21:58

Detta är en sån fin låt, älskar verkligen denna för tillfället :)

Av Jennie Karlsson - 29 mars 2008 21:54

Lugn och häärlig dag. Vaknade runt tolv imorse av att Linnéas mamma ringde och väckte oss. Sjukt rolig kväll igår tjejer, tack så jättemycket :D<3


Idag har man tagit det lugnt med familjen. Öveningskört med pappa också. Körde till Järnavik och tillbaka. Det gick skitbra, men vill bara kommentera en pluttesak alltså! Alla jääääkla mopedister som inte kan köra riktigt på vägarna borde hålla sig undan helt och hållet alltså. Idag när jag körde vid Åryd trakten var det en moped som vinglade hit och dit på vägen, han hade ett ben nere hela tiden och skjutsade dessutom en annan person. Usch vad jag hade varit nervös om jag hade suttit bakom denna person på mopeden. Han kunde verkligen inte köra. Förstår inte varför en del får köra på vägarna över huvud taget, dom gör verkligen trafiken farlig.

När jag kom bakom mopeden idag så var vi mitt i en backe, och precis när jag skulle köra om så kom det en bil mitt i alltihopa. Fick tvärstanna. Halle da alltså, tur att man har reaktioner. Så idag har jag minsann blivit testad över mina skills på vägen x) haha. Nej men det var riktigt läskigt, och allt tack vare den där dumma mopedisten. Visserligen var det inte hans fel att det kom en bil just då. Men han ställde till det så att jag inte kunde köra om innan det tillfället. Tur att inget hände.


Lite senare åkte hela familjen till Köpmannagården och åt mumsigt god lövbiff :) Härligt att få vara med bara familjen faktiskt. Det var ett tag sen det var bara vi som umgicks och mös tillsammans.

Mys hemma hela kvällen nu dessutom. Häärligt, lilla Jennie behöver avkoppling! Skippade till och med bio med Hedvig och Jessica. Men det får bli en annan gång tjejer :)<3

Av Jennie Karlsson - 27 mars 2008 21:57

Ja herregud, tänk att man verkligen kan vara så trött som jag har varit. Buggen igår kväll tog verkligen kål på en! Skitskoj var det, fick dansa som tusan med roliga människor. Men det tog på krafterna det kan jag säga. Direkt från buggen far jag vidare till Linnéa T på förfest. Dock var jag nykter, men det var en del andra tjejer var minsann på topp! Vissa nöjde sig visst inte ens med sju snapsar x) haha. Helt galna dessa flickor. Kan ju tänka er hur dom var denna kväll! Sedan begav vi oss i vilket fall till Besas 18-årsfest, som var höjdpunkten på denna kväll :) Mycket trevligt, bra drag och musik! Lilla Jennie var däremot inte världens piggaste tjej denna kväll. Men det var roligt ändå och träffa alla människor.

Sen blev vi allt tröttare allihopa (Linnea, Jessica och Jag) så vi cyklade hem. Väl hemma efter cykelturen i kylan, kröp vi ner under täckena direkt och somnade på två sekunder.


Klockan 09.00 startade Jessicas mobil som var satt på alarm, för att Linnea skulle träna tidigt denna dag. Så det var bara att dra sig upp ur sängen och äta frukost. Ni ska verkligen veta att jag verkligen var HUR trött som helst. Vet inte när jag var så trött senast. Blev inte bättre heller. När Linnea hade gått la jag mig i sängen direkt och somnade nästan! Allvarligt alltså, sjukt trött var jag. Jessica är mitt levande bevis, hon höll på att skratta ihjäl sig av mitt beteende :P haha.


McD besök är ju inte så ovanligt nu för tiden, så det blev ett idag också. Med mina sötisar Jessica och Linnéa. Alltid lika roligt att umgås med dessa töser. Jessica roade sig med att spela in massa ljudeffekter på Linnéas mobil. Haha, ja bara det gjorde ju så att man blev mer på G. Glömde ju nästan bort att man var trött och hade huvudvärk :P haha.


Nästa steg var teorin. 16.30-18.30 Det var roligt ändå. har ju redan gått på en teorikurs innan. Men det är helt klart värt att gå en extra gång. Kajsa och Anna var ju där också så:)

Av Jennie Karlsson - 26 mars 2008 16:52

Träffade då som sagt projektgruppen idag. Dock inte busrumpan vicki som hade annat att göra. Skitbra gick det idag i alla fall. Gjorde i stort sett klart vår dans. Eftersom jag till slut gick med på att ta dom stegen Astrit hade kommit på. Var väl tur det, annars hade vi nog inte varit så mycket längre med dansen. Nu ska i alla fall jag försöka komma på steg till en helt ny dans, en lugn låt som jag tycker att vi mååste ha med! Kommer nog bli ganska svårt, beror på hur vi ska lägga upp dansen och så eftersom vi inte är jämna par. Får se hur det löser sig :)


 


Efter en givande träff med gruppen körde jag och Jessica vidare till McD, såklart :P haha. Inte så tokigt faktiskt. Fick en Texas meny, en glass och kaffe latte för bara 36 kr sammanlagt. Så det var det värt :)

Sen har jag nog inte skrattat så mycket som jag gjorde idag fy vad ont i magen jag fick. Vet däremot inte vad jag skrattade åt. Men allt jag behöver säga är att Jessica var med x) haha. Nej skoja bara min pingla <3




Nu, ska jag fixa mig för buggen ikväll. Sen ska jag direkt hem till Jessica och lämna lite saker. För sedan, blir det lite partaj :) Ska bli mycket trevligt. Linnéa ska också med såklart.  Later, Övernattning med dessa girls, nice nice ;)


Se ya later alligator



Ovido - Quiz & Flashcards