Direktlänk till inlägg 12 april 2009

Let's rock'n roll

Av Jennie Karlsson - 12 april 2009 11:45

Ah yeah, vilken helg :) Den bästa på länge må jag säga.


Började lagom bra i fredags. En enorm runda bland skog och mull med Martina. Mycket trevligt. Vi tog en sväng inom Hanna också, snackade lite. Skoj :) 

Sen var det bara att bege sig hemåt och förbereda sig inför kvällen, med världens sko skav på fötterna(!). Körde med familjen till moster och familj, och åt god hemma gjord thai mat. Lyckat verkligen. trevligt att hinna umgås med familj och släkt lite grann. Hann dock inte smaka på deras hemmagjorda glass ;P För sen drog jag vidare mot martina, som väntade för att cykla till kvällens förfest, som befann sig hos Linda. Blandade människor, trevligt sällskap och med lagom dricka, drog vi till harrys allihopa :) och jag säger, Ah Yeeah! Fy tusan vilken kväll! Blev en shot eller två som påverkade lagom mycket. Kan knappt fatta att vi lyckades cykla hem?!När jag kom hem hoppades jag innerligt att jag skulle orka jobba vid 11 på morgonen..!


Lördagskvällen, skulle först börja med att jag och Hanna skulle bli fotade och sminkade vid 7 tiden. Hade förberett utstyrsel med 3 olika klädval, hämtade upp Hanna, och körde till Kungsgatan 45, den gatan vi hade blivit tillsagda om. Ringer upp dom för jag var osäker på vart det låt..;


Jag - Hej, jag ska bli fotade oss er nu, är lite sen, men undrar vart det ligger.

Dom - Hej, ingen fara! Det är kungsgatan 45, vid passagen.

Jag - Hmm, vid passagen?!

Dom - Ja, mitt emot BR leksaker..

Jag - BR leksaker???! (tänker, vi har väl för tusan inte BR leksaker?)

Dom - Ja, ni är väl i Göteborg?


HAHA, asså fatta komiskt detta var. Stina, jag trodde att det var i Karlshamn när du rekommenderade mig ?:P Så kan det gå, när man bara säger gatan man ska befinna sig på..


Så istället för att bli fotad och sminkad, fick jag mer tid till att klä ut mig, och åkte till martina och ellinor för att få hjälp med sminkning. Fy tusan vad läckra vi blev! Åkte till själva 20 årfesten till ära. Tur att du gillade min present Hanna :)

Här här några bilder...


 











Jag, innan jag beger mig till martina.




















På festen, snygga alla var, eller hur?!




















Rock brudar?  Detta blev resultatet efter sminkning

 
 
Frida

Frida

12 april 2009 12:54

ni ser grymt snygga ut brudar!! :)

http://johnssonfrida.blogspot.com

 
Ingen bild

Martina

12 april 2009 13:31

Helt klart en riktig toppenhelg! Trots skoskav, näst gång får du bestämma runda haha ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Karlsson - 30 maj 2009 00:21

Då var det äntligen fredag kväll. som på två sekunder redan har susat förbi. Vad jag gör uppe nu efter att har jobbat så som jag har gjort är en bra fråga. Överskottsenergi? Eller är det bara det sista koffeinet som  sitter kvar i tårna!   Förutom jo...

Av Jennie Karlsson - 18 maj 2009 13:18

Soundtrack till The City. Bra låt, jag gillar refrängen mest. Lite små skön så där :) ...

Av Jennie Karlsson - 8 maj 2009 11:14

Bara för att jag har så otroligt mycket viktigt att göra idag, så gjorde jag ett litet test på msn's hemsida.   Hur stor koll har jag på kändislivet?     Helt okej tycker jag. Känns som jag har ett litet liv åtminstonde, och ägnar inte all min f...

Av Jennie Karlsson - 8 maj 2009 09:21

Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande på sista tiden. Men min motivation är ZERO. Startat en ny blogg. liteomjennie.blogg.se Vet dock inte hur jag gör sidan fin? Hjälp. Pss, Jessica. Vill du hjälpa mig?:) ...

Ovido - Quiz & Flashcards