Alla inlägg den 20 april 2009

Av Jennie Karlsson - 20 april 2009 14:24

..Som jag får tillbringa tiden själv i.

Är nyss hemkommen från staden, som jag fått tillbringa tiden sjäv i.

Saken säger ju sig självt när jag sitter på torget, ensam på en bänk, och äter glass. Är jag en utböling?  Nejdå, jag är stadens mest populära tjej som försöker njuta av sin glass...


Jag skulle leta efter jeans, och hade redan spanat ut några par som jag gillade.  Provade, och alla satt perfekt. Konstigt, var år och dar sen jag provade jeans, men lyckades hitta rätt storlek direkt. Ah yeah!

Valde ut ett par ljusa slitna jeans, och ett par vanliga mörka blåa. Kommer nog bilder :)


Egentligen, borde jag gassa i solen just nu med vattenslangen i full gång. Ja, bilen måste tvättas. Bli ren och fin, och glänsa över hela staden så alla rent av blir avundsjuka av den mirakulösa lacken.

Till och med dom som har en BMW Z3.. Ah döda mig, jag vill ha!


Ovido - Quiz & Flashcards