Alla inlägg den 18 april 2009

Av Jennie Karlsson - 18 april 2009 23:36

Yes, då är jag nyss hemkommen från kalas hos kusinen. Det var trevligt. Träffar ju inte sin släkt så ofta nu för tiden. Dock så stack de flesta så kallade "ungdomarna" därifrån efter en stund. Så jag blev nästan ensam kvar, för jag ville inte följa med till det yngre sällskapet som skulle hålla till i elleholm.


Igår var den efterlängtade avslutningen (inte just att det faktiskt är avslutning) i olofström. Åh, alltid lika roligt på dessa fester. Blev inbjuden på grillat hemma hos Jenny innan, och något gott glas som satt lite fart på mina sprättiga ben. Kvällen blev riktigt lyckad, även efter ett oväntat städpass efteråt, då man var helt slutkörd efter 5 timmars dans. Ändå längtar jag redan till nästa fredag, då är det vår avslutning här i Karlshamn :)

och på tal om det där med grillning. skrapa ihop ett gäng snart och sticka ut och grilla?:)


Imorgon väntas soligt väder, och jag ska vara inlåst bakom lås och bom. Utestängd från all frihet man kan tänka sig en vårfågel vill befinna sig i i luftens värme. See ya.


 

Ovido - Quiz & Flashcards