Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Äventyr och bus

Av Jennie Karlsson - 6 april 2009 21:09

Åh, äntligen smaken av nybryggd kaffe på mina läppar efter en händelserik dag med syster yster!

Vi tog oss en tur till Ikea idag och hittade en massa fint och behövliga saker. Vi köpte såklart det klassiska man ska köpa på Ikea, och det är såklart köttbullar och potatis och sås :) Riktigt gottit.

När vi var klara på Ikea, tyckte Kajsa att vi skulle någonstans och shoppa. Jag tyckte först hon var galen och tänkte att jag vill hem. Menvarför vara hemma? Händer ju inte där. Så vi fortsatte på vägen emot Kristianstad! Helt impuls. Hittade på köpet ett par tyg skor, så en riktigt bra impuls handling :) Det har ju varit hur skönt och varmt som helst idag också, och då passar inget bättre än glass?! Ni tror säkert att vi tog McD.. Men icke det. På vägen hem stannade vi i stället på Eko. åh jaa, dom snålar INTE på glass :) Mums så gott det var.

Så jag får tacka för denna dag syster. Det får vi göra om snart!!



Nu har jag precis gått en härlig runda med therese. och nu återstår mys med familjen :)














 





 
 
Ingen bild

Kajsa

7 april 2009 15:15

Tack så mycket för dagen syster!:) det måste göras om :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Karlsson - 30 maj 2009 00:21

Då var det äntligen fredag kväll. som på två sekunder redan har susat förbi. Vad jag gör uppe nu efter att har jobbat så som jag har gjort är en bra fråga. Överskottsenergi? Eller är det bara det sista koffeinet som  sitter kvar i tårna!   Förutom jo...

Av Jennie Karlsson - 18 maj 2009 13:18

Soundtrack till The City. Bra låt, jag gillar refrängen mest. Lite små skön så där :) ...

Av Jennie Karlsson - 8 maj 2009 11:14

Bara för att jag har så otroligt mycket viktigt att göra idag, så gjorde jag ett litet test på msn's hemsida.   Hur stor koll har jag på kändislivet?     Helt okej tycker jag. Känns som jag har ett litet liv åtminstonde, och ägnar inte all min f...

Av Jennie Karlsson - 8 maj 2009 09:21

Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande på sista tiden. Men min motivation är ZERO. Startat en ny blogg. liteomjennie.blogg.se Vet dock inte hur jag gör sidan fin? Hjälp. Pss, Jessica. Vill du hjälpa mig?:) ...

Ovido - Quiz & Flashcards